Mycket bebismys denna vecka

Godmorgon på er! Vaknade tio i nio och kunde inte somna om. Sitter och kollar på nyhetsmorgon och äter frukost.
Igårkväll gjorde jag och C middag för hans pappa och tjej, de ville komma och fira C som fyllde år för ett tag sedan.
Idag har jag världens tur...ska få träffa en liten två-veckors bebis, lilla Vera! Min syrras barndomsvän och även min kollega förut som fick barn i oktober.

Blir mycket bebismys på fem dagar, i torsdags träffade jag Ella och hennes Vincent, idag lilla Vera och imorgon blir det mys med min guddotter igen :) saknar ihjäl mig efter henne för vi har inte träffats sen i måndags.

Ska väl ta och hoppa in i duschen här snart för om ca en timme kommer pappa och hämtar mig med bilen så vi kan slänga bort lite skräp som jag har hemma. Kläder till insamling, kläder som ska slängas osv. C ska iväg på fika med släkt i eftermiddag så vi får se om det blir gemensam middag eller på olika håll idag.

Ha en mysig dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Martina- Blivande 3 barnsmamma

Tack så mycket=)



Vad mys med så många bebisar runt sig, bästa som finns e nog bebismys=)

2010-11-08 @ 22:46:48
URL: http://demicorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0