Uppdatering

Lite uppdatering om läget: Vi (jag och C) kom hem igår vid tre tiden på eftermiddagen, C´s pappa kom och hämtade oss från sös. Jag och hans pappa bar in tv:n i sovrummet och fixade runt lite i lägenheten. Min lilla sjukling har alltså nu sin sjukstuga/recovery inne i sovrummet och jag har sprungit fram och tillbaka med vatten, mineralvatten, antiobiotika, alvedon osv. Han har sin egen lilla privata sjuksköterska.

Nej, usch vad jag tycker synd om honom och man känner sig så hjälplös som inte kan hjälpa honom ännu mer! Nu hoppas vi på att såret läker fort och att han snart är på benen igen. Min kraxhosta och förkylning/allergi känns ju väldigt fånigt att klaga på nu och att ha en sjukare person bredvid sig gör ju att man själv blir piggare eftersom man vill försöka hjälpa och vara där för honom istället.

Får se om jag hinner ta en snabb träff med Camilla lite senare när hon slutar jobbet. Beror nog lite på hur han känner det för jag vet att han tycker att det är skönt att ha mig här...lilla goffi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0