SÖS

Godmorgon! Vart en jobbig dag/kväll/natt från igår. Min pojkvän fick en infektion i ljumsken som vi igår fick åka in akut med till sös. Han fick sedan opereras för detta inatt och då fick jag åka hem. Nu är han vaken och jag vill åka dit men jag får ringa och kolla så att man får komma in redan nu snart...vet inte hur det är med besökstider.
Nu kanske ni förstår den dåliga uppdateringen och det lär nog bli likadant idag så då vet ni det.

Inte sovit många timmar så ögonen är röda,haha...ser ut som ett monster. Tror ni att de släpper in såna? ;)
Ville bara slänga in ett tack till dig Tina som är en så snäll och bra vän ♥

Kommentarer
Postat av: vickan

hej gums! hoppas C mår lite bättre nu och återhämtar sig bra efter operationen! PUSS!

2010-05-10 @ 15:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0