Ho ho

Ekar det här inne? Ja, jag vet uppdateringen har varit i sämsta laget här de senaste dagarna men vart tusan hittar man inspirationen?! Har väl en del att skriva om men mycket vill jag inte skriva här även om det är som en dagbok. Dock än väldigt öppen sådan...

Har iaf varit ledig två dagar i rad nu, ganska skönt men långtråkigt mellan varven också. Imorse fick jag dock mysa med älskling och vi tog sovmorgon tillsammans så det var skönt. Tvätt stod på schemat idag så det har jag tagit i tu med nu på eftermiddagen/kvälllen. Nu är så gott som allt (orkade inte ta sista påsen) invikt i garderoben.

Just det, vuxenpoäng och massa stjärnor i kanten till mig för gissa vad jag gjorde idag?!
TVÄTTADE FÖNSTER! =) Kände mig så himla duktig efteråt för det är ju verkligen en tråkig syssla men fint blev det!

Nu ska jag åka hem till C och mysa ner mig framför tv:n.
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0