Agnes Nicoles musikkarriär


Agnes Nicole Winter från "Svenska Hollywoodfruar" satsar på musikkarriär

Jösses, hittade denna video inne hos Linda och höll på att dö när jag hörde låten. Är hon verkligen allvarlig med detta? Ja du, den där musikkarriären kommer nog inte finnas länge, om ens alls.

Inte bloggat på ett tag och det beror bara på att jag inte har haft någon lust :) Har all tid i världen då vi endast har en lektion kvar men vädret har varit strålande och jag har pluggat lite så det har inte blivit av.
Ikväll ska jag och älsklingen göra god middag och mysa för imorgon ska han ut med en jobbarkompis och kolla fotboll...inget som flickvänner får (vill!) följa med på alltså.

Annars då? Ja, livet rullar på och jag börjar nu räkna ner veckorna till att Camillas bebis kommer. Åh vad vi längtar efter dig.

Nu ska jag mysa lite med ninen (kaninen) innan jag åker vidare mot C.
Ha en trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0