2 maj 2010

Hej på er! Vilket underbart väder det är idag, välkommen maj månad också. Det blev inte till att se någon brasa i fredags då det regnade men jag kände doften från en iaf :). Åt middag med C och hade det allmänt mys bara. Igår hade vi födelsedagsmiddag för mig med Camilla och Jossi. Gjorde potatisgratäng för första gången som blev riktigt god och till det entrecote med sallad och sås. Till efterrätt åt vi kladdkaka med vispad grädde!

Idag satt jag och C ute på min balkong och solade i två timmar, han fick färg men tycker inte att det syns något på mig? Hmm...

Nu har han åkt hem för att plugga men jag åker dit sedan med rester från igår så blir det kanske lite söndagsmys med film, går det någon bra film ikväll?



Imorgon ska jag till Naturhistoriska riksmuséet med skolan. Funderar på om det får bli blusen ovan då. Jag kör nog på det! Ha en fortsatt trevlig söndag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0