Vårdepression?

Godmorgon!
Efter en god natts sömn hos älsklingen är jag nu hemma och ska alldeles strax börja plugga. Har som mål att göra klart alla uppgifter förutom en idag men gör jag klart allt är det ju en stor bonus :)

Solen skiner utanför fönstret vilket gör mig så glad. Läste dock i metro att 1 av 4 vuxna blir deprimerade på våren...har alltid tänkt att det borde vara tvärtom men tydligen kan en del ha svårt för ljuset som kommer plötsligt om de inte fått tillräckligt med ljus under vintern. Jag hoppas iaf att jag slipper det och istället blir piggare och gladare som jag brukar bli när våren kommer :)

Hörs om ett tag igen...bye bye

Ps. Grattis till älsklingen på namnsdagen idag! ♥ Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0