Tacomiddag

Daughtry- Over you

Hejsan! Känns som att jag har tappat bloggen lite på sistone. Kameran vill inte samarbeta med datorn för att lägga in bilder och det har varit jobb hela veckan vilket säkert också bidragit till den sämsta uppdateringen ever...haha.
Nu är jag iaf hemma, var ledig idag men träffade studiegruppen en stund på förmiddagen...skulle träna efteråt men skippade det vilket gav lite ångest men får väl ta det nu i helgen istället. Måste ju komma igång ordentligt annars kommer det skita sig för mig, det vet jag!

Sitter och lyssnar på låten ovan..Daughtry är bra grejer!Ikväll blir det tacomiddag med älsklingen och kanske en tur till söder eller så stannar vi hemma, vi får se!

Kommentarer
Postat av: Wilhelmedel

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-13 @ 08:24:18
URL: http://wilhelmedel.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0