Slappdag

Godmorgon på er! Har ni sovit gott? Jag sov som ett litet barn och vaknade bara en gång inatt, wohoo!

Har bara tagit det lugnt hemma sen imorse och tänkte fortsätta på den linjen innan jag ska dra mig till högdalen en snabbis för att inhandla lite saker.

 

I helgen eller snarare på torsdag åker jag upp till Dalarna med familjen för att fira påsk. Vi ska åka snowboard och äta påskmat med min kusin med familj. Mina sötnosar L & A med andra ord och det ska bli så kul att träffa dem igen! Men innan dess behöver jag fixa lite saker till Lucas då han ska få bo hos Camilla de dagar jag är borta. Tack för hjälpen gumman. Nåja, nu är det Top Model på tv och jag tänker fortsätta slappa i soffan ett tag...vill bli helt frisk innan torsdag.


Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Jo med mig är det bra :)

2010-03-30 @ 12:15:39
URL: http://linasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0