Short

Blir bara ett litet inlägg nu idag. Jobbat idag mellan 8-16.30 och vid halv fyra tiden kände jag att huvudvärken började komma och nu efter två alvedon dunkar huvudet fortfarande som bara den, usch vad ont det gör! Tänker därför inte sitta framför datorn utan ska istället ta mitt pick och pack och åka hem till pojken min och mysa. Skönt att ha närmare till jobbet imorgon också då jag börjar 7.30 då.

Fick förresten min beställning från Nelly idag och både leggings och linne satt bra...tummen upp!

Ha en trevlig kväll så hörs vi kanske mer imorgon

Kommentarer
Postat av: Jakubmolly

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-15 @ 07:40:16
URL: http://jakubmolly.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0