Påskpynt


Hemma nu ett tag för att låta lillkillen (kaninen) springa runt, fast han ligger mest och latar sig under soffan. Åkte en sväng till centrum och uträttade några ärenden innan och köpte då med mig påskris med lila fjädrar i. Favoritfärgen och tyckte att det kunde passa. Tjuvstart kanske ni tycker men med tanke på att jag ska vara i Dalarna över hela påsken så ville jag köpa det några dagar innan jag åker.

 

Hängde även upp lite påskpynt som jag har fått av mamma

 

Vad tyckte ni förresten om Let´s dance vinnaren Mattias igår? Jag "hejade" mest på honom så jag tyckte det var kul =) Nu ska jag gå till affären och köpa schampo och sedan ta ett bad hemma innan jag åker till C igen. Vi ska laga middag och ha filmkväll.

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smyckes tävling pågår !

fint :)



Missa inte smyckes tävlingen hos mig :)

2010-03-27 @ 19:30:59
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du bli sponsoransvarig åt en toppbloggerska?



Kika in hos Smak av lyx här: http://direktpress.drumedar.net/vasterastidning/Bloggar/Smak-av-lyx/2010/Mars/2010-03-271/

2010-03-28 @ 05:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0