New in

Hejsan! Efter skola, tvättstuga och städning ska jag nu alldeles strax åka hem till C. Ville inte sova hemma inatt kände jag och imorgon är jag ledig så då åker jag hem och pluggar tänkte jag. Innan jag drar tänkte jag bara visa er mina senaste inköp.

Skjortatunika fårn Gina Tricot för 149:-

Dålig bild men det får duga så länge. Skorna kommer iaf från Din Sko och kostade 299:-

Skjortan har jag redan använt på jobbet en dag och den var hur skön som helst. Hade den då till jeans pga av kylan men blir nog bättre till leggings eller tights. Eftersom den är svart tänkte jag att det inte gör så mycket om det blir någon fläck på den på jobbet (förskolan) men än så länge är det iaf inte det.

Skorna köpte jag i lördags inne i stan med C och då har jag haft på mig en stund här hemma nu och de är jättesköna. Kul med ett par höga typ "converse" skor men för bättre pris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0