Monster


Bild lånad härifrån!

Blir förundrad vilka monster det finns här i världen. På aftonbladet kunde man idag läsa om en nanny som misshandlar en 11 månaders baby. I videon får man se hur hon puttar omkull barnet på golvet och drämmer ner honom i golvet och i lekhagen. Blir så upprörd så att jag skakar när jag ser detta. Hur i helvete tänker människan? Fruktansvärt är det och är det något som verkligen gör mig upprörd till tusen så är det barnmisshandel.

Lilla pojken som inte kan försvara sig och inte heller berätta något för sina föräldrar. Pappan i familjen hade satt upp kameran då sonen hade fått en blåtira men första tanken var att det skulle kunna vara den äldre sonen som gjort detta. Videon visade honom hur det egentligen hade gått till! Usch, blir så jäkla förbannad och hoppas att tantj*veln ruttnar i fängelset. Rättvisan kommer ikapp en.


Paret har bestämt sig för att visa videon för att göra andra föräldrar uppmärksamma på vad som kan hända om man anlitar en okänd barnvakt.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Ser ingen länk till mig : ) Men så länge du anger källan är det okej att du använder bilden! : )

2010-03-25 @ 19:33:20
URL: http://lindablom.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Fortfarande ingen länk? : )

2010-03-25 @ 21:20:50
URL: http://lindablom.se
Postat av: Kikki

Fy faan vad jag grät när jag såg filmen på Aftonbladet!

Jag är glad att dem inte visade mer än vad dem gjorde och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon blir inspärrad resten av sitt liv och aldrig får komma nära ett barn igen!

2010-03-30 @ 11:29:39
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0