Måndagsstress

Hej på er alla!
Vart en stressig dag för mig idag så jag fick strunta i träningen idag. Jobbade från tjugo över åtta till halv två och skulle då skynda hem innan skolan och hämta träningskläder (eftersom jag inte hade dem då jag sov hos C inatt) men bussen var självklart försenad så jag hann inte. Var meningen att mamma och jag skulle gå på spinning och träffas i centrum halv sex.
Från början var det sagt att jag skulle sluta skolan klockan fem men det gjorde vi ju inte. Kunde kanske ha hunnit träna men tar det någon annan dag istället. Onsdag får det bli!

Hursom så är det ju alltid trevligt att få jobba då det inbringar lite extra pengar vilket verkligen är behövligt när jag nu sitter och beställer hem böcker till nya kursen. Om jag ska köpa alla så blir det över 1300:-...det är ju helt sjukt! Måste ju finnas nåt annat sätt...ska fundera på det. Har iaf beställt två stycken för 456:- så redan nu är det ju en femhundring.

Usch vad det låter negativt det här inlägget. Kommer tillbaka med något roligare lite senare :) puss!

För att lätta upp det hela lite grann ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0