Kvällens höjdpunkt

Arbetet är färdigt, tror jag iaf. Kanske lägger till något imorgon men annars lämnar jag in det som det är på torsdag och så får det bära eller brista,haha. Är super hungrig nu men om en kvart är maten färdig. Äter rester från i lördags fast med ny kycklingfilé som jag hoppas blir god denna gång :) Klyftpotatis och tzatsiki till det.

Den här dagen har varit rätt seg och får jag inge jobb imorgon så vet jag inte vad jag ska göra. Alla jobbar eller går i skolan. Vickan har du lust att ses över lunch imorgon kanske? *blink blink* ;)

Längtar till klockan åtta då måndagens höjdpunkt Familjen Annorlunda börjar. Sista avsnittet idag :(
Får se om jag åker till älsklingen, om han vill ha dit mig,haha. Han ska visserligen spela bandy vid halv nio till tio men det är så mysigt att vänta på någon tycker jag..håller ni med mig?

Aja, nog tjatat. Snart matdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0