Kan inte låta bli att bli lite avundsjuk på dem

Familjen i Älvdalen


Har precis tittat på Familjen Annorlunda
som är veckans favoritprogram enligt mig, t.o.m bättre än Grey´s Anatomy,haha. Blir ju lite smått avundsjuk ändå på familjerna, även om det kanske låter konstigt med tanke på att de har väldigt många barn. Jobbigt såklart ibland men tänk vad mycket kärlek en sådan familj har att ge.

Nu har jag ju alltid längtat efter barn men bara tänkt tanken att jag vill ha högst tre-fyra barn och ja det stannar nog där när jag tänker efter. Kan dock inte låta bli (som jag skrev ovan) att bli lite avundsjuk på dem. Och då menar jag inte bara det positiva utan även bråken och gnället ;) haha

Nåväl, nu blir det Svenska Hollywoodfruar istället med favoriten Maria Montezami :)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag lovar att skicka över mina barn om du inte känner att fyra räcker. "gå över till tant Elin nu små barn" och sen får jag hem dom glada och trötta - perfekt! Ser fram emot det ;) puss älskling. Ps. Hur ser fredag ut? Hur länge jobbar du?

2010-03-10 @ 11:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0