Glad påsk



Med det fulaste hemmagjorda kortet i paint någonsin vill jag önska er en glad påsk. Det där med bild har ju aldrig varit min starka sida ;) Efter mycket stök med städning, tvättning och packning är jag snart redo för trippen till Dalarna med min familj. Om ca två timmar kommer mamma till mig för att hjälpa mig med att bära ner Lucas bur till bilen så att jag kan lämna honom hos Camilla.

Efter det tänkte jag åka hem till min älskling och sova där över natten. Packning och allt får hänga med men eftersom jag har bilen så behöver jag ju inte släpa på något. Blir borta från och med imorgon fram till måndag men eftersom jag lärt mig att mobilblogga nu så kanske det kommer in ett eller två inlägg iaf.

Ha en fin påsk så hörs vi!
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0