Kanske skulle skriva ett inlägg

Det var ju ett tag sen nu...

Nu har jag iaf jobbat 1 av 5 veckor och det har gått jättebra. Kul att jobba med sin bästa vän och att få vara ute i solen mycket. Igår spöregnade det ju dock men tur i oturen hade vi bara sju barn på avdelningen så vi hade mys inomhus istället.
Har ju inte visat er bilder från Dalarna än så jag tänkte visa några stycken nu.

Vårt hus uppe i Dalarna

Christopher klippte gräsmattan

Vi grillade god fläskkarré...

...som vi åt med potatisklyftor, sallad, tzatziki och baguette med creme bonjour gräslök!

Lucas fick också följa med upp och skuttade glatt runt på gräsmattan

Nu hinner jag inte ladda upp fler bilder för jag ska alldeles strax bege mig ut i regnet med cykeln och åka hem till mamma och pappa. Mitt åkkort har gått ut och jag tänker köpa nytt på måndag så tills dess blir det cykeln..kul när det regnar :(

Kommentarer
Postat av: a n n a

såg ju ut som att ni hade det najs :)

vill bara lägga till att jag började cykla i måndags och det har regnat varje dag sen dess. idag gav jag upp och betalade bussbiljett. det var värt det.

puss

2010-06-12 @ 19:22:42
Postat av: Elin

mm det var mysigt =)

haha duktigt men tråkigt med regnet. Jag har inte heller något busskort nu utan endast cykeln men igår lyckades jag undvika de skurar som kom... blir nog till att köpa ett månadskort imorgon ändå.

2010-06-13 @ 09:24:06
URL: http://elinmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0