Jordgubbar med gammaldags vaniljglass

Den här dagen har känts som fem. Som sagt, skönt att ha färre barn men gud vad tiden går sakta. Skulle ha slutat fem men fick gå klockan 4 iaf. Mina kollegor skickade jag hem vid 12 respektive 1.
Nu sitter jag hemma i Farsta och väntar på mamma som kommer om ett tag. Vi ska äta middag tillsammans och till efterrätt har jag köpt glass med jordgubbar...mums!

Nu är det bara tre jobbdagar kvar och sedan ska jag underhålla mig själv i tre veckor...hur ska det sluta? På måndag har jag iaf bokat en efterlängtad klipptid..äntligen kommer luggen bli kortare igen. Det innebär ju iofs att man måste fixa håret oftare men just nu är jag så trött på mitt risiga hår så det är värt det. Och nu pratar jag inte om kort-kort lugg utan mer kortare snedlugg som inte går att sätta bakom öronen ;)


Längtar efter efterrätten!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja roligare känsla finns. Slår vad om att dem knappt förstår varför jag känt så ens en gång..

2010-07-06 @ 23:49:42
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0