Home sweet home

Nu har jag varit hemma i två dagar, kom hem i måndags kväll och kramade då om min älskling som jag firade 1 & 1/2 år med då :)
Helgen på landet var jättemysig med god mat, trevligt sällskap och bad i havet. Har tagit en massa bilder som ni ska få se men det får nog bli imorgon då jag är hos C nu.

Så vad har jag gjort sen jag kom hem då? Träffade Tina igår för en middag, lika trevligt som vanligt gumman :)
Sen har jag läst igenom alla 357 inläggen på bloglovin,haha...inte gjort så mycket egentligen. Imorgon blir det tvätt hemma hos mig och idag har jag städat hos C. Allt för att vara en gullig flickvän...och dessutom så är jag ledig och han jobbar.

Ikväll ska han hem till en kompis och äta middag så jag blir ensam här ett tag till men tänkte göra lite tacos sedan och sen är det ju Livet på BB ikväll klockan 9 på femman, har ni sett det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0