Härliga sommarväder

Semestern kunde knappast ha börjat bättre för mig. Under både söndagen och lördagen har jag varit ute och solat och badat. I söndags var jag och C ute vid Gustavsberg och badade med hans pappa + tjej. Riktigt mysigt men väldigt mycket folk men till slut hittade vi en liten gräsplätt nära vattnet där vi la oss. Sedan bjöds det på god middag på kvällen och sedan såg vi Spanien ta VM-guld.

Igårmorse kom familjen hem från Dalarna och då passade jag och syrran på att låna bilen ut till Årsta havsbad. Solen sken men tur för oss så var det lite molnigt också, annars hade jag dött i värmen. Idag bär det ut mot Stora essingen för lite bad och sol med syrran och hennes kompis. Ska bli skönt och det känns bra att utnyttja denna värme vi har för snart är det höst igen...

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0