Bildbomb från helgen på Lillsand

Helgen på landet var mysig. På lördagen tog vi en (lång) promenad upp för ett brant berg som kallas för Högklint. Väl uppe på toppen serverades det kaffe, saft, mackor och kakor...smakade väldigt gott efter en bergsetapp kan jag säga :)

Morbror Charlie uppe på Högklint

Pappa, mamma och kusin Jakob

Mamma, pappa, Jakob, morbror Bengt, Charlie, kusin Marit, kusinbarn Viggo och hans mamma Erica.

Kusinerna uppe på toppen, kolla in utsikten!

Marit på väg ner

Lördagens middag blev nudlar, marinerad och grillad fläskkarré på asiatiskt vis med den otroligt goda nemsåsen.

Till efterrätt marängsswhiss (stavning?). Kan själv är orden när Viggo skulle hälla vilket resulterade i ganska mycket chokladsås ;)

Mamma och kusin Karin

Söndagen bjöd på regn och då blev det mycket fia-spelande.


Viggo spelade också fia med knuff på sitt eget lilla vis.


Jag avslutar bildbomben med det söta kortet på Viggo för nu måste jag kila ner i tvättstugan. Regnet öser ner utanför och jag önskar att C var hemma så att vi kunde ha spelat Yatzy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0