All alone

Fredag idag vilket känns kul då jag kan umgås med C i helgen. Ikväll är han dock iväg och dricker öl med några kollegor så jag tänkte ha filmkväll. Ska alldeles strax fixa middag som idag blir lite småplock. Grillad kyckling, baguette som jag eventuellt gör lite vitlöksbröd på, fetaost med olja + örter på burk och så pepsi på det.
Ibland känns det som att jag själv är gravid och får såna där bamse cravings när jag blir så fruktansvärt sugen på en speciell sak. Idag var det fetaost! ;)

Spenderade förmiddagen med Ella och Emma som jag lärt känna via studierna. Vi köpte en varsin glass och satte oss på en bänk vid kungsträdgården och pratade en massa. Ella ska liksom Camilla få en liten bebis nu i augusti. Har jag förresten berättat att jag ska bli gudmor till lilla Leia? Camilla frågade mig häromveckan och ni tror väl inte annat än att jag svarade ja?! :) Blev världens lyckligaste!

Nu, mat och sedan denna film:


Update: Vilken otroligt sorglig film, grät mig igenom hela slutet. Sevärd definitivt så gå och hyr på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0