Trötter

Hjälp! Är så galet trött efter ännu en natt där jag vaknar med täppt näsa vilket resulterar i att jag knappt kan andas. Idag är det första lektionen och det var bara att hoppa upp när klockan ringde. Som tur är har jag bara skola mellan 10-12 så det ska jag nog överleva.

Gårdagskvällen hos Tina var jättetrevlig och jag fick äntligen träffa hennes boy Alex. Trevlig kille =)
Vi åt pizza och till efterrätt fick vi blåbärspaj med vaniljsås/visp..gott gott.

Ska alldeles strax bege mig och mer uppdatering kommer förhoppningsvis när jag är hemma igen.
kram på er!

Ps. Självklart får du ta bilden Karin! Du får kopiera alla om du vill det också :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0