Strange

Hmm..konstigt det ser ut på bloggen när man loggar in men jag ser ju som vissa andra har skrivit att blogg.se håller på och gör om så det är väl därför. Väldigt ihoptryckt på min nu iaf.

Hursomhelst så kom jag hem för ett tag sedan. Hade skola hela dagen idag och det var det tråkigaste. Föreläsningen var sämst (förlåt till föreläsaren), ljudet ekade och den var allmänt trist och lektionen var inte mycket bättre den då vår lärare är lite dålig på att förbereda så det tog väl en halvtimme tror jag att dela in oss i smågruppen och sen skulle vi då hinna gå igenom flera kapitel i två olika böcker på en halvtimme vilket vi såklart inte hann och så en snabb genomgång i helklass sen. Nej tummen ner för oplanerade lektioner.

Så, bort med det trista. Här hemma ska det lagas tacos om en stund och det ska bli såhääär gott! Var ett tag sen nu. Känner att jag mest bara babblar och det blir så tråkigt så jag sätter punkt här.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Gud vad gott med tacos!!! Avis!!



Du har fått en bloggaward av mig :)

KRAM

2010-01-28 @ 20:37:49
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0