stiga upp tidigt är inte min melodi (än)

Det var ju det där med att stiga upp tidigt ja, vilket jag också gjorde klockan sju imorse med C. Åkte sedan hem till mig för att börja med plugget tidigt när han ändå åkte till skolan. Tror ni att jag har börjat eller? Nej såklart inte för när jag kom hem var jag helt slut efter ytterligare en natt med dålig sömn (var vaken mellan kvart i fem och halv sex imorse) och gick då och la mig i sängen för att vila lite.

Klev upp igen vid elva och nu har jag ätit lunch och läst bloggar men ska äntligen (?) sätta igång med plugget igen. Vore så skönt att bli färdig idag så att jag imorgon kan koncentrera mig på redovisningen som jag också ska ha själv på fredag :S hjälp!

Det kanske blir uppdatering senare när jag behöver en paus från plugget så tills dess får ni ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0