Söndag 100110


Godmorgon! Vaknade för över en timme sedan hemma hos mig men pojken min ligger och sover fortfarande. Han fick så ont i ryggen igår så han kanske har sovit dåligt inatt. Väcker väl honom om ett tag. Hoppas för hans skull att det inte är ryggskott bara.

Vi hade mysigt med middag och efterrätt igår (mjölkchokladpannacotta) som iofs inte blev som jag ville men god iaf. Sedan kollade vi på Beck- Monstret och gick och la oss i skaplig tid ändå.

Idag blir det nog lugnt med lite skolfix inför nya kursen. Borde dra mig till biblioteket och låna några böcker inför mitt arbete som jag ska börja på imorgon. Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: a n n a

världens sötaste syster!

2010-01-10 @ 17:15:38
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0