Pizza, godis och Ice Age 3

Efter en eftermiddag och kväll med sötaste E ligger han nu och sover sen en timme tillbaka. På vägen hem köpte vi med oss pizza och lite godis och det senare avnjöts framför Ice Age 3. E kom bra överens med Lucas (min kanin) och nu är E´s pappa lite orolig för att han ska vilja ha en kanin också ;) Han har precis fått akvarium..hehe.

Jag sitter med datorn i knäet och 2 and 1/2 men på tv:n. Verkar inte vara nåt skoj idag men jag är seg efter gårdagen så det blir nog tidigt i säng för mig idag. Man har ju ingen aning om när sötaste E vill kliva upp imorgonbitti. Bäst att vara beredd helt enkelt.

Skulle lägga in bilder på datorn på E och Lucas men det står att datorn inte känner igen usb-grejen. What? Försökte flera gånger men det funkar inte så jag ger upp och försöker imorgon igen.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0