Ny kurs på G

Hej på er!
Söndagskvällen är här och jag är (lite iaf) laddad att starta en ny kurs imorgon. Har saknat Lhs också så det ska bli skönt att komma tillbaka till de lokalerna nu igen :)
Gårdagskvällen hemma hos C´s pappa var mysig och vi fick jättegod mat. Efter det åkte vi hem till C och myste lite innan det var läggdags.

Dagen idag har inte bjudit på mycket men nu ikväll var jag på middag hos mamsen och papsen där även syrran var och sen fick vi besök av Caroline och Edvin (mitt kusinbarn) som jag inte sett på evigheter så det var skoj.
Ska vara barnvakt åt honom om två veckor så det kändes kul att få se honom en tid innan det också.

Visste ni förresten att Golden Globe galan visas live på kanal 5 klockan två inatt? Hade jag ingen aning om men inget jag kommer se då jag har skola hela dagen imorgon.

Nu blir det Johan Falk filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0