Köttbullemacka

Hej! Idag var en konstig dag, eller iaf eftermiddagen. Skulle ta ett bad och kände mig efter en liten stund alldeles spyfärdig så jag gick och la mig i sängen istället. Sedan gick det över men har känt mig lite konstig i kroppen. Har varit förkyld/allergisk i en månad nu och börjar verkligen tröttna på att bli täppt i näsan varje dag.

Usch, bort med alla katter nu känner jag! Sen är det väl kanske inte bara det men jag har åtminstone en sak att skylla på. Fick iaf en välbehövlig god natts sömn och sovmorgon hos C. Han pussade mig hejdå klockan åtta och sen somnade jag om till halv 11. Lite seg är nog kroppen allt.



Nu till middag blev det två smörgåsar med köttbullar på och ett glas oboy (vi skyller på att jag är "sjuk"). Kände mig inte alls sugen på att laga mat men nånting måste man få i magen och köttbullemacka är ju mums!

Senare ikväll kommer min C hit och jag längtar att få ligga i hans famn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0