Klipper sönder strumpor

Hallå! Sitter i soffan nu och har precis läst dagens blogginlägg på bloglovin. Det är mitt sätt att slappna av efter en hel dag i skolan. Föreläsningen som skulle ha börjat halv tio började iställer 40 minuter senare då läraren var försenad...och dessutom var den hur dålig som helst. Somnade nästan där i slutet. Lektionen på eftermiddagen var iaf bättre.

Min lilla tå kändes bättre idag på dagen när jag satt still men nu dunkar det i den igen. Kanske beror på att jag tog ett bad förut och då efteråt började det blöda igen? Skumt men så var det. Trodde att det borde ha läkt igen lite men så var alltså inte fallet.


Gjorde så ont i tån när jag satte på mig ett par strumpor så jag gick in och rotade fram dessa gamla och klippte hål i dem istället. Tån fick ett litet bandage i form av hushållspapper. Imorgon hoppas jag att det inte gör ont längre för det är så jobbigt att gå på sidan av foten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0