H&M favoriter

Nu är snart (eller okej om någon månad) våren här och jag har redan tittat in H&M utbud och har hittat en hel del godbitar. Inte gjort någon beställning än men så småningom så :)

Bikinisarna gillar jag starkt men egentligen vill jag hellre ha den blåa i korallfärgen som finns på hemsidan (här) istället. Bandeu-bikini är dock ett litet problem för mig då jag aldrig hittar någon överdel som sitter bra.

 

Tröjan överst och det lavendelfärgade linnet ska jag definitivt beställa och linnet har jag i svart sen innan och det är super! Skjortan tycker jag är fin och skulle kännas somrig.

 

Kjolen på mittersta bilden nedre raden kostar enbart 49:50 och blir toppen att ha när man har linnen som är lite för korta för leggings och dylikt.

Ska ta och göra en beställning snart på det som jag absolut vill ha och så får vi se vad som slinker ned då helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0