Helg väntar

Godmorgon bloggen! Fredag idag och det jublar vi för, eller hur?! Idag har jag en redovisning på mitt arbete som jag gjort. Visserligen bara 6-7 minuter men usch så läskigt att prata själv inför klassen, hoppas att jag får sitta på min plats :) haha. Tycker inte att det är så jobbigt men kan hända att jag blir lite nervös och då är det ju skönt att sitta ned. Blir ett j*vla springande annars om alla ska gå upp och ställa sig.

 

Ovan är ett collage på ninisarna (kaninerna) som nu alla har flyttat hemifrån till nya hem. Nu är det färdigbakat för Lolita och Lucas ska om ett tag kastreras, ska bli skönt. Hoppas på att hans stinkande urin då försvinner som de skriver att den ska göra. Luktar inte sådär jättegott ibland kan jag tala om. När jag kom upp imorse hade han dessutom pinkat i matskålen..fräscht!

 

Aja nog pratat om kaninkiss...skola mellan 13-15. Håller på och hungrar ihjäl men vill vänta med att äta ett tag så jag slipper bli hungrig sedan i skolan. Dagen i-landsproblem får det där nog bli.

 

Ha en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Tack!

Det känns SÅ himla bra!

Det är bara på småbarnsavdelningen som de har så många pedagoger men ändå :)

På måndag ska hon få sova där om hon vill, ska bli spännande!

Ha en underbar helg!

KRAM

2010-01-15 @ 13:23:12
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0