3 januari 2010

Hej! Vaknade upp vid kvart i tolv (!) idag och fick världens chock. Gick upp och åt frukost och har nu varit duktig med dammsugaren och skurhinken. Golven är med andra ord skinande rena och snart ska jag även bädda rent sängen med mina nya lakan som jag fick i julklapp av mamma och pappa.

Alldeles strax kommer det även upp bilder från nyår, har varit lite lat med att ladda upp bilderna på datorn men håll ut ;) haha

Förkylningen som jag har vägrar gå över vilket iofs också var en anledning till att jag säkert sov så länge, hade svårt att somna igår då det kändes som att hela huvudet var täppt. Aja ska ta och fixa det sista här nu så kommer snart bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0