2010

Godmorgon, eller snarare godkväll! Första inlägget 2010 :)
Vaknade för tre timmar sedan och är nu hemma en snabbis för att mata kaninen. Tog ett varmt bad också då jag fick vänta ute i kylan på bussen i 40 minuter...mindre roligt.

Hursomhelst så är det nu ett nytt år och jag vet faktiskt inte vad det kommer bjuda på men jag hoppas på att kärleken fortsätter att blomstra och att alla mina nära och kära mår bra. Hmm...känner mig inte så jätte poetisk nu för tillfället som många andra bloggar så vi hoppar nog över den biten :)

Kvällen igår var iaf hur lyckad som helst och det känns så skönt att kunna säga att nyår blev lyckat! Vi åt god mat, spelade spel, gick ut och kramade/pussade varandra gott nytt år under raketerna och snackade sedan en hel del resten av natten och morgonen. Jag och C kom hem halv sex och trots sömn till klockan halv fyra typ så är jag hur seg som helst.

Nu ska jag åka tillbaka till C och handla varsin pizza åt oss på vägen och sen blir det filmtittande hela kvällen lång...tills jag somnar igen dvs.

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0