words

Drömmer mig bort till sol och bad och lycka. Vore så skönt att få komma bort ett tag. Känns som att jag behöver det. Lördag och jag sitter ensam hemma i soffan och kollar på film. Blev inget möte med C idag så jag får roa mig på egen hand. Känns tråkigt just nu...men man kan inte alltid få allt här i världen. Det är ett påstående som verkligen är sant. Blir så mycket tänkande när man är själv och för mig är det inte alltid bra känner jag.

Träffade Camilla en stund på dagen iaf och det var skoj. Pratade massa och tog en fika i Farsta C, kladdkaka med grädde = mums!

Tror att jag ger upp det här med uppdatering nu...blir ändå bara fluminlägg.
Man ska inte blogga när man inte har lust heller men ibland är det bra att skriva ner ord. Först då känns det som att vissa saker kan lämna hjärnan, förstår ni vad jag menar?


Words- Boyzone

Kommentarer
Postat av: a n n a

det är sådana lördagar det är dumt att vi inte bor i samma stad för jag hade mer än gärna hängt med dig igår. kollat lite film, ätit lite gott o bara myst.



längtar till påsk!

puss

/syster

2010-02-28 @ 14:10:41
Postat av: Elin

Det hade varit super igår sis! Men vi får ta det när du flyttar hit ;) haha

Längtar jag med :)

puss o kram

2010-02-28 @ 19:50:41
URL: http://elinmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0