Varmt välkommen helgen!

Gud så skönt med fredag eftermiddag. Är hemma efter sista praktikdagen för den här gången (och frågan är om det verkligen blir så mycket mer praktik på min utbildning nu?). Skönt iaf med helg nu för nästa vecka blir det jobb för min del mån-tors. Alltid bra med extra pengar, att spara till sommaren!

Har ju glömt bort att visa mina fina flickor Vickan och Tina på bild från middagen vi hade för två veckor sedan. Haha ni kom inte undan tjejer ;)

Hur söta är de inte? Blir så full i skratt när jag ser denna härliga bild.

Ikväll blir det lugnt med god middag och tv-tittande med älskling och sen blir det kanske lite shoppande i helgen. Imorgon ska jag iaf umgås med Camilla och hitta på nåt skoj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag som trodde att du hade förträngt dom bilderna ;) puss min älskling

2010-02-26 @ 17:20:46
Postat av: Neha

Söt och härlig bild:D

2010-02-26 @ 19:35:45
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0