Tröstshopping

Hej hej! Nu är söndagen snart slut och imorgon blir det jobb. Har dock ingen söndagsångest som alla pratar om idag för det ska bli rätt skönt med måndag tycker jag. Komma igång och göra något. Igår blev det som sagt en tråkig kväll hemma men idag har jag iaf åkt iväg och träffat pappa. Fick lite blåbär, hallon och lingonsylt också :) Tack!
Hade med mig lite av bullarna som jag bakade förrförra veckan.

Gick sedan ner till centrum och köpte mig en skjorttunika på Gina Tricot som jag tyckte var fin och nu har jag precis klickat hem ett par leggings och ett linne från Nelly. Jag som inte skulle shoppa den här månaden...mitt mål är nämligen att spara ihop till minst 30 000 till sommaren. Har väl ca 20 nu kanske...aja, vi säger att det var tröstshopping efter en tråkig helg, då är det väl mer okej? :S haha


Leggings 249:- (tror jag det var) och linne 199:-

Kommentarer
Postat av: a n n a

syster kan låna. ja tack.

2010-02-28 @ 22:19:20
Postat av: Elin

Va bra, då tyckte du att de var fina för jag ringde dig igår för att kolla med dig vad du tyckte :)

puss o kram till dig käraste syster

2010-03-01 @ 07:23:18
URL: http://elinmix.blogg.se/
Postat av: Christina

Snygga greyer!

2010-03-03 @ 21:39:12
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0