I´m back

Ja nu är det varken internetanslutning eller tid som hållit mig borta härifrån utan magsjukan har gjort ett besök. Fy tusan säger jag bara. Både i fredags och i lördags hade jag ont i magen med lite illamående men jag tänkte att det var mensvärk och brydde mig inte speciellt mycket om det. Jag och C fullföljde våra planer för en middag med Micke och Madde. Magontet blev värre senare på natten och vid halv fem vaknade jag och gick upp och spydde. Mådde skit och kunde inte sova. Somnade väl till ändå en liten stund men vaknade igen efter två timmar för samma procedur.
Hade världens tur då pappa inte åkt till Dalarna än och som då kunde hämta upp mig hos C och köra hem mig.

Mer än så behöver ni ju faktiskt inte få veta annat än att jag har mått skit de senaste två dagarna. Fick inte i mig någon mat alls på söndagen och igår blev det tre rostade mackor med smör på hela dagen. Kroppen känns väl lite sisådär efter en sådan här tur men idag känns allt mycket bättre (förutom lite stress inför praktikuppgiften). Har ätit frukost med rostade mackor och ett glas oboy (!) och ska sedan försöka få i mig någon bra lunch. Är i princip sugen på allt nu,haha.

Ringde praktiken igår på morgonen och då visade det sig att Carro på min avdelning och två andra på avdelningen bredvid också var hemma med magsjuka. Jag sa förra veckan att sånt där brukar jag som tur är klara mig ifrån men bara för att jag säger så lär jag väl få det nu. Och tji fick jag :(

Hur mår ni då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0