Here we go again



Snö, snö och lite mer snö. Lär ju vara kaos på vissa ställen nu och jag hörde nyss från en kompis att vissa barn inte har kunnat tagit sig till skolorna idag i Värmland p g a snön. Fint är det men jag hoppas bara att det fortsätter att vara kallt för annars blir det en j*vla massa slask, och det gillar jag inte.

Har varit ledig idag och gud så skönt det har varit. Tog en sovmorgon hos C och gick inte upp förrän tjugo över tio. Åt frukost och gjorde sedan lite ärenden innan jag åkte hem. Om ett tag ska jag förbereda middagen och idag blir det Nem, en vietnamesisk rätt som mamma har lärt mig. Lägger ut lite bilder sedan....

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: tack så hemkst mycket! du har ingen?

allt är fint med mej :)

vad gör du?

kram

2010-02-03 @ 16:52:50
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0