Här är jag

Hej på er! Länge sen nu men som vanligt har internet inte funkat här hemma...kanske dags att skaffa eget? hehe ;)
Hinner inte skriva så mycket för snart ska jag åka till älskling. Vi ska ha myskväll framför OS, Let´s dance kanske, och sen kanske det går någon bra film ikväll?
Har massa grejer att visa men allting strular ju och där även kameran som inte verkar fungera med usb-sladden,hmm får styra upp det någon annan dag när jag har mer tid.

Imorgonkväll ska jag och C bjuda två kompisar på middag. C´s barndomsvän och hans tjej. Ska bli supertrevligt :)
Ifall jag inte hinner skriva något imorgon så vet ni iaf vad jag håller på med.

Tjing så länge!♥

Kan bjuda på en kass webcam bild iaf ;) Alltid något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0