Att göra idag

Godmorgon! Gjorde en lista nu imorse på saker jag ska göra idag tänkte jag. Får se hur mycket som blir gjort vid kvällens slut.

  • Leta efter en fin skjorta och andra byxor än jeans
  • Köpa träningskort
  • Baka bullar
  • Blogga
  • Läsa kurslitteratur (iaf lite ur en obsverationsbok då praktiken börjar imorgon)
  • Eventuellt städa garderoben
That´s it. Borde hinna med vissa saker iaf men man vet ju aldrig, planerna för en lugn dag själv kan ju ändra sig.
Update: Blev inget bullbak eller köp av träningskort då jag glömde det när jag var i Farsta. Kurslitteraturen har inte jag inte "hunnit" läsa än men det kanske kan bli godnattsagan, brukar fungera väldigt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0