Christmas time

Dan före dan före dopparedan, godmorgon 22 december. Vaknade klockan nio och steg upp för har lite att göra. Idag åker jag upp med familjen till landstället i Dalarna för att fira jul. Ska bli så mysigt att komma upp, klä granen imorgon, äta julgodis och busa med mina kusinbarn.

Julkänslan börjar infinna sig lite, alla julklappar är färdiga och jag hoppas på att stressen inom mig lägger sig över jul. Har fortfarande kvar att göra på uppsatsen men på julafton blir det inget plugg alls har jag bestämt. Då ska hela dagen spenderas med nära och kära.

Julgranen med några julklappar, de andra ligger nerpackade

Uppdatering av bloggen kommer nog inte bli av under jul, eventuellt mobilbloggande men ett inlägg  ligger uppe och publiceras någon av dagarna åt er. God jul på er och hoppas ni får en mysig julhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0