Tredje advent


När tredje ljuset brinner
vi juleklappar syr
och alla bakar kakor
och har ett väldigt styr

Godmorgon tredje advent. Vad fort tiden går...om två veckor är julafton över men julkänslan brukar hålla i sig även på annandagen. I år kommer jag åka upp till Dalarna på jul och där fira med min kusin + familj, sysslingar + familj och självklart min egen familj. 14 stycken blir vi totalt och det kommer bli så mysigt tror jag. Ska komma ihåg att ta många fina bilder då.

Idag är det iaf söndag och imorgon ska jag ha handledning 14.00 vilket för mig innebär en liten skjuts att göra extra mycket på uppsatsen idag så att jag kan bli färdig. Nu börjar det närma sig slutet men än kan jag inte se ljuset. Rim också, så fyndigt men helt ärligt så känns det som att det är en bit kvar ändå.

Skippade förresten veckans planering denna vecka då jag bara kände att jag blev stressad av den. Veckan har spenderats med plugg och julklappsshopping och så lite mys med Leia och Camilla i fredags. En bra pluggvecka har det varit och idag ska jag samla extra krafter som sagt för ännu lite mer skrivande.

Kommentarer
Postat av: My

Vilken fin blogg :)

Hoppas allt är bra?

2010-12-12 @ 12:04:00
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

hoppas du haft en trevlig tredje advent :)

kram

2010-12-12 @ 21:33:06
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Carolina

Har inte såå mycket julkänsla än faktiskt, tänk att det redan är tredje! Det blir väl när vi köpt gran tror jag, då brukar man få lite julkänsla :)

2010-12-12 @ 22:58:05
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0