Svenska hjältar

Sitter och tittar på Svenska hjältar-galan och jösses vad svårt det är att hålla tårarna tillbaka. Tänk vilken känsla att ha räddat två barn från att drunkna eller förlora sina två döttrar i tsunamin och sedan starta ett barnhem i Thailand.
Får nog plocka fram näsdukarna snart för programmet håller på ändå till klockan tio.

Tidigare idag var det plugg och sen handling. Stressade sedan iväg på ett lucia-firande på förskolan där jag ska jobba. Mysigt när barnen sköng luciasångerna och roligt när de kommer i tåget och ropar Mamma! haha...barn är för sköna.

Nu måste jag kolla vidare!

Kommentarer
Postat av: My

Jo tack :D Jag mår bra jag också.

2010-12-14 @ 10:15:20
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0