right now

Fokus fokus fokus, varför är det så svårt att hålla fokus på en sak? Sitter här och tänker på allt annat förutom det jag försöker skriva vilket bara resulterar i att jag skriver och sen får ta bort. Sådär har det hållt på nu i en timme typ.
Har satt på lite musik i bakgrunden och ska kolla om det funkar, ibland gör det det och ibland inte.

Ikväll ska jag äta middag med tjejerna hemma hos Vickan vilket ska bli jättetrevligt. Vore bara trevligt om jag kunde skriva en massa nu så att min stressklump jag går och bär på kan försvinna en stund ikväll iaf, that´s all I´m asking for!

Gran Canaria oktober 2009

Det här behöver jag nu, eller åtminstone sen. En avslappnande solsemester långt bort från Sverige och alla måsten. Så skönt att släppa allt när man är på semester för man kan ändå inte göra något åt saken. För er som skrivit uppsats vet hur stressigt det kan vara och för er andra som inte har det ber jag om ursäkt för ett trist inlägg med bara gnäll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0