Sova ensam

Hej på er! Idag var första dagen i skolan och ja, det var väl sådär om jag ska vara ärlig. Att veta att man ska sitta i en sal med noll syre eller bord i fem timmar kändes ju riktigt kasst. På morgonen hade vi en tvåtimmarsföreläsning där och redan efter en timme började det krypa i benen. På eftermiddagen skulle vi sitta där i tre men när det blev rast klockan två gick jag faktiskt. Jag ansåg inte att föreläsningen skulle ge mig så mycket och powerpointen lägger de upp så då kan man kika på resten på så sätt.

Huvudvärken började smyga sig på redan imorse men jag sedan över efter lunch men efter en timme i H-salen var det kört och nu sitter jag här hemma i soffan med ett dunkande huvud utan värktabletter :(

Ikväll ska jag sova hemma för första gången på typ 3 månader. Känns skönt men samtidigt väldigt ensamt utan C. Att sova ifrån varandra blir så löjligt jobbigt när man är van vid det!

Får ta med mig datorn till sängen som jag brukar och somna framför något på play-tv :)


En bild ut mot Djurgården som jag tog nu i sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0