Pollenallergi

Strålande sol men här sitter jag med stängda fönster och balkongdörren åkte igen för ett tag sen den med. Anledningen? Pollen! Herregud vad jag känner av det nu..ögat rinner och näsan är så täppt som den kan bli.
Vill bara sitta ute men just nu går inte det. Brukar kännas bättre efter ett tag och nu tog jag lite nässpray så förhoppningsvis kan jag andas normalt om en liten stund, vore ju skönt.

Ledig idag iaf, men imorgon på min stora dag (fyller 24 år då) ska jag jobba mellan 7.30-16. Ska dock bli kul för jag får jobba med en gammal kollega till mig och vi har alltid så roligt när vi jobbar ihop. På kvällen ska jag hem till mamma och pappa på födelsedagsmiddag.

Tänkte försöka plugga idag. Ska svara på ett antal frågor till en bok som man somnar till så fort man öppnar. Motivationen till detta är inte så stor med andra ord, men jag ska göra mitt bästa. Vore skönt att bli klar så att man slipper sitta i helgen med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0