Önskedagar

Gick upp tidigare idag än igår när jag skulle till jobbet. Både idag och igår började jag klockan nio men det är närmare till jobbet. Hursomhelst så kom jag till skolan och alla står och väntar utanför kemisalen men ingen lärare dyker upp. Får sedan reda på av en annan lärare att vår lärare har missuppfattat och trott att lektionen började klockan ett vilket resulterade i att lektionen blev en och en halv timme försenad då hon kunde vara där till halv elva.
Istället för en tretimmars lektion blev det en tvåtimmars så det var ju skönt.

Regn blandat med snö är det utanför fönstret nu, usch vad deprimerande men till helgen ska det bli fint igen säger dem, hoppas på det. Om exakt en vecka fyller jag 24 år och måste komma på saker som jag önskar mig av syster, mamma och pappa men har verkligen ingen idé. Det enda jag har kommit på är nya träningsskor.



Letade runt lite snabbt på stadiums hemsida och de här ovan var de finaste löp/träningsskor jag kunde hitta. De till vänster kanske är lite mer diskreta och det var ett bra (nedsatt) pris på dem.


Frågan är nu bara vad jag kan önska mig mer? Önska kostar ju ingenting så kanske kan jag skriva upp en sån här på önskelistan ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0