B.o.u.n.c.e

Vilken show de bjöd på! Hemkommen nu från Bounce på Globen och sedan restaurang. Jag blir alltid så sugen och inspirerad till att börja dansa igen när jag har sett Bounce. De är så grymma så man blev ju nästan tårögd i slutet när de visade gamla bilder. Jennie såg jag blev tårögd också...känslomässigt det måste vara för dem att det är deras sista shower de har gjort nu.

Bounce i orange

Jennie i mitten körde Crazy in love med andra danstjejer

Oj vad jag kommer sakna deras shower...

Mer bilder och kanske någon video kommer senare. Nu måste jag ta och landa lite innan sängen kallar.
Tack Bounce för vad ni har gjort för dansen, nu kommer fler dansare våga sig fram!♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: jaa, jag har sett den :) superbra! tycker absolut du ska se den nu när den kommer ut på dvd. snart kommer ju en uppföljare med ju :)



gör du idag?

kram

2010-04-26 @ 11:28:35
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0